Projektov 15 | Str. 1 / 1
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Cenové stratégie - čo je cena, cena a trhový mechanizmus... |
84,6 % |
Manažment - ťahák podľa vypracovaných otázok |
77,0 % |
Marketing - Postavenie a význam marketingu, Marketingové prostredie |
88,9 % |
Marketing - Veda o nákupnom správaní o potrebách kupujúcich |
85,5 % |
Medzinárodný obchod |
68,3 % |
Mikroekonómia |
64,3 % |
Obchodné podnikanie - podnikanie v Slovenskej republike |
87,7 % |
Organizácia a manažment inštitúcií EÚ - poznámky |
82,2 % |
Podnikové hospodárstvo - podnik, podnikanie, ciele podniku... |
82,3 % |
Poznámky z predmetu Ekonomika verejného sektora |
86,8 % |
Poznámky z predmetu Financie a mena |
80,3 % |
Teória verejných financií |
65,0 % |
Úvod do štúdie teórie práva - pojem a znaky právnych noriem, štruktúra právneho systému... |
85,7 % |
Všeobecná ekonomická teória - ekonómia, metodológia, história... |
82,5 % |
Vypracované otázky na predmet Všeobecná ekonomická teória |
92,3 % |