Projektov 20 | Str. 1 / 1
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Ekonómia ako veda |
87,2 % |
Informatika - EUBA |
80,4 % |
Konkurencieschopnosť v obchodno-podnikateľských službách a dôsledky pre ekonomiku Európskej únie |
90,9 % |
Leasing |
82,4 % |
Logický štvorec - Úvod do logiky a metodológie poznania |
83,6 % |
Makroekonomická teória - podľa knihy Ekonómia v novej ekonomike |
86,1 % |
Manažment a marketing trhových služieb - výcuc |
91,8 % |
Manažment a marketing trhových služieb (7 kompletných prednášok) |
92,9 % |
Manažment EUBA - poznámky (Charakteristika a základné východiská manažmentu, Základné (hlavné) koncepcie manažmentu, Manažérske rozhodovanie...) |
93,2 % |
Marketingový plán - G-STRING (výroba a predaj spodnej bielizne vysokej kvality) |
88,4 % |
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT) |
95,4 % |
Max - sport, Mexiko - semestrálna práca |
82,9 % |
Mikroekonomická teória - výcuc z knihy Ekonómia v novej ekonomike |
86,0 % |
Národohodpodárska politika |
82,4 % |
Obchodné podnikanie - EUBA (poznámky na skúšku + vypracované otázky) |
93,7 % |
Osobnosť manažéra - psychológia v obchode - seminárna práca |
92,3 % |
Podnikateľský plán - seminárna práca z predmetu Obchodné podnikanie |
92,3 % |
Právo - 100 vypracovaných otázok na skúšku |
91,1 % |
Simulácia marketingu firmy Triple „S“ catering, s.r.o. |
88,4 % |
Strategický marketing firmy |
87,2 % |