Projektov 53 | Str. 1 / 3
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Adam František Kollar |
59,0 % |
Daniel Lehotský |
53,8 % |
Dejiny pedagogiky po 1918 |
67,4 % |
Didaktika |
66,0 % |
Dysortografia |
61,1 % |
Edukácia viacnásobne postihnutých |
78,4 % |
Filozofia výchovy |
80,9 % |
Gymnázia matičného obdobia |
60,7 % |
Gymnázium v Kláštore pod Znievom |
66,1 % |
Hana Ponická |
85,4 % |
História pojmu edukačné prostredie |
69,3 % |
Ján Ámos Komenský |
74,4 % |
Johan Huizinga |
84,8 % |
Július Lenko |
83,4 % |
Kompetencie v práci učiteľa a ich význam pri utváraní vzťahu medzi učiteľom a žiakom |
56,1 % |
Kontrastnosť v diele Hájnikova žena |
90,0 % |
Ladislav Mňačko |
80,5 % |
Mária Terézia |
68,3 % |
Martin Čulen |
48,2 % |
Martin Kukučín - Dies Irae |
70,1 % |