Projektov 29 | Str. 1 / 2
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Andragogika |
65,6 % |
Bolesť - štátnicová otázka |
54,3 % |
Dejiny školstva a pedagogiky |
79,5 % |
Diagnostický proces v ošetrovateľstve. Taxonómia ošetrovateľských diagnóz. Systém NANDA |
54,1 % |
Edukácia v ošetrovateľstve. Výchova k zdraviu. Sesterská diagnostika |
71,3 % |
Etické aspekty ošetrovateľskej praxe. Hodnoty, postoje a presvedčenia vo vzťahu k ošetrovateľstvu. Etický kódex v ošetrovateľstve. |
63,6 % |
Historický pohľad na ošetrovateľský proces. Jeho definícia, charakteristika a fázy |
67,1 % |
Komunikácia v ošetrovateľstve. Sesterská diagnostika v oblasti komunikácie |
64,1 % |
Metodika hier a zábavy |
63,9 % |
Metódy rodinnej výchovy |
50,0 % |
Možnosti uplatnenia sociálneho pedagóga v oblasti prevencie sociálnopatologických javov |
100,0 % |
Ošetrovateľstvo – odpočinok a spánok. Charakteristika odpočinku a spánku, poruchy spánku a ošetrovateľská starostlivosť |
51,8 % |
Ošetrovateľstvo – výživa. Charakteristika výživy a správneho stravovania. Posúdenie stavu a stravovacích návykov |
48,4 % |
Pedagogický systém a.s. makarenka |
63,0 % |
Pedagogika voľného času |
66,7 % |
Posúdenie zdravotného stavu, sesterská anamnéza, fyzikálne vyšetrenie, vitálne funkcie |
47,7 % |
Psychologické a sociálne aspekty ošetrovaných |
70,5 % |
Rozprávka ako motivačný a integrujúci činiteľ v záujmových činnostiach žiakov |
71,0 % |
Školská psychológia |
56,8 % |
Školské reformy v Uhorsku |
61,3 % |