Projektov 45 | Str. 1 / 3
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Agregátna ponuka, agregátny dopyt |
85,6 % |
Alokácia ľudských zdrojov |
83,3 % |
Definícia operačného manažmentu |
77,1 % |
Exkurzia po Spiši |
71,9 % |
Magický cenový trojuholník. Cenová politika firmy. Interné a externé faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Všeobecné prístupy k určovaniu cien. |
82,8 % |
Manažment projektov |
81,7 % |
Manažment projektov |
86,5 % |
Manažment projektov a jeho fázy |
84,8 % |
Manažment zmien, Definícia zmeny, typológia, hlavné príčiny zmien. Globalizácia, jej dopady na činnosť firiem. Odpor voči zmene, príčiny odporu. Metódy prekonávania odporu. |
84,2 % |
Marketing služieb |
84,7 % |
Marketing služieb |
87,2 % |
Motivácia človeka v ťažkých životných situáciách |
99,7 % |
Neziskový marketing, charakteristika marketingu v rámci neziskového sektora. Popis ukážky základného prístupu marketingu sociálnej idey. Procesuálna analýza politickej kampane. |
83,7 % |
Peniaze a peňažný trh v makroekonómii |
82,5 % |
Plánovanie projektu, Organizovanie projektu, Kontrola, Ukončenie projektu |
81,1 % |
Podnikové financie - skúškový test |
68,1 % |
Ponímanie manažmentu |
81,8 % |
Popis a analýza produktu - služby spoločnosti VEMA, s.r.o. |
79,4 % |
Popis a analýza služby spoločnosti NoveMont, s.r.o. |
88,7 % |
Postavenie a úloha Finančno-ekonomickej analýzy |
79,9 % |