Výsledky vyhľadávania pre: vstupu
Projektov 29 | Str. 1 / 2
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Vzťah Slovenska a EÚ, finančná kríza v EÚ |
75,8 % |
Výhody a nevýhody vstupu Slovenska do Európskej menovej únie |
45,0 % |
Výhody a nevýhody vstupu Slovenska do Európskej menovej únie |
66,3 % |
Vstup Slovenskej republiky do Európskej menovej únie a dopady vstupu |
100,0 % |
Stratégia vstupu spoločnosti Telefonica O2 na slovenský mobilný telekomunikačný trh |
84,6 % |
Stratégia vstupu nadnárodnej spoločnosti ACNielsen na slovenský trh |
80,5 % |
Schengen - hlavné dosahy vstupu |
84,2 % |
Rozhodovanie o forme vstupu na zahraničný trh |
59,9 % |
Psychologické problémy vstupu do školy |
61,9 % |
Problematika vstupu Turecka do EÚ |
64,6 % |
Pozitíva a negatíva vstupu Slovenskej republiky do EU - oblasť výmeny tovarov |
87,5 % |
Podmienky vyrovnávania a perspektívny vývoj rastu ekonomiky Slovenskej republiky v rámci EÚ |
91,3 % |
Podmienky vstupu krajiny do EÚ |
90,8 % |
Plán vstupu firmy STACHEMA na Ukrajinský trh |
70,9 % |
Otázka vstupu Turecka do EÚ |
76,2 % |
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy |
100,0 % |
Možnosti vstupu malých a stredných podnikov na zahraničné trhy |
79,8 % |
Monetárna a menová politika |
84,3 % |
Menová politika SR v procese vstupu do EMU |
77,1 % |
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT) |
95,4 % |