Registrácia | Prihlásiť

Výsledky vyhľadávania pre: vstupu

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 29 | Str. 1 / 2


Uni / Názov projektu Kvalita
Vzťah Slovenska a EÚ, finančná kríza v EÚ
75,8 %
Výhody a nevýhody vstupu Slovenska do Európskej menovej únie
45,0 %
Výhody a nevýhody vstupu Slovenska do Európskej menovej únie
66,3 %
Vstup Slovenskej republiky do Európskej menovej únie a dopady vstupu
100,0 %
Stratégia vstupu spoločnosti Telefonica O2 na slovenský mobilný telekomunikačný trh
84,6 %
Stratégia vstupu nadnárodnej spoločnosti ACNielsen na slovenský trh
80,5 %
Schengen - hlavné dosahy vstupu
84,2 %
Rozhodovanie o forme vstupu na zahraničný trh
59,9 %
Psychologické problémy vstupu do školy
61,9 %
Problematika vstupu Turecka do EÚ
64,6 %
Pozitíva a negatíva vstupu Slovenskej republiky do EU - oblasť výmeny tovarov
87,5 %
Podmienky vyrovnávania a perspektívny vývoj rastu ekonomiky Slovenskej republiky v rámci EÚ
91,3 %
Podmienky vstupu krajiny do EÚ
90,8 %
Plán vstupu firmy STACHEMA na Ukrajinský trh
70,9 %
Otázka vstupu Turecka do EÚ
76,2 %
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy
100,0 %
Možnosti vstupu malých a stredných podnikov na zahraničné trhy
79,8 %
Monetárna a menová politika
84,3 %
Menová politika SR v procese vstupu do EMU
77,1 %
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)
95,4 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: