Projektov 67 | Str. 1 / 4
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Záujem |
57,8 % |
Základné druhy činnosti školského psychológa |
56,4 % |
Vzťah školskej psychológie k iným vedám |
60,4 % |
Vzťah školskej psychológie a pedagogickej psychológie |
64,1 % |
Vznik a vývoj školskej psychológie |
53,7 % |
Vrstvy osobnosti |
63,4 % |
Vôľa |
59,2 % |
Utváranie osobnosti |
62,1 % |
Utváranie charakteru |
61,0 % |
Teórie pracovnej motivácie |
60,5 % |
Svedomie - Ako ho možno formovať a deformovať |
85,3 % |
Súčasný pohľad na prácu školského psychológa |
57,7 % |
Stratégie emocionalizácie podľa C. Rogersa |
75,4 % |
Správanie a funkcie ega |
64,9 % |
Spolupráca učiteľov a školského psychológa pri profesionálnej orientácii a voľbe povolania žiakov |
62,0 % |
Spolupráca učiteľov a školského psychológa pri problémoch žiakov v učení |
59,8 % |
Spolupráca učiteľov a školského psychológa pri problémoch žiakov v správaní |
59,2 % |
Spolupráca školského psychológa s učiteľmi pri optimalizácii výchovno-vzdelávacieho procesu v škole |
61,9 % |
Špecifiká práce sociálneho pedagóga v porovnaní so školským psychológom |
63,8 % |
Školský psychológ v zahraničí |
63,0 % |