Projektov 30 | Str. 1 / 2
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Význam humanizácie výchovy a vzdelávania |
69,5 % |
Výchovný proces |
72,8 % |
Výchova v novoveku a pedagogické smery 19. a 20. storočia |
49,0 % |
Výchova človeka očami renesančných autorov |
73,3 % |
Univerzita v minulosti a dnes |
74,9 % |
Sloboda a výchova |
72,8 % |
Školský systém vzdelávania na Slovensku |
98,3 % |
Problém výchovy na prahu 21. storočia - Výchova v centre teoretického záujmu a skúmania |
87,3 % |
Problém prirodzenosti vo výchove - komparácia J. Locka a J. J. Rouuseaua |
75,3 % |
Problém cieľa výchovy u renesančných autorov |
67,4 % |
Prínos J. A. Komenského v oblasti metód výchovy |
83,1 % |
Podstata výchovy |
77,4 % |
Obraz súčasného človeka. Vízia modelu výchovy v súčasnej Európe |
49,1 % |
Obraz človeka a výchova v kresťanskej tradícii |
46,4 % |
Obraz človeka a výchova v judaistickej tradícii |
48,0 % |
Obraz človeka a výchova v grécko-antickej tradícii |
47,6 % |
Obraz človeka a výchova v novovekom myslení |
46,8 % |
Mýtus a výchova |
41,4 % |
Komparácia výchovy v tradícii európskeho myslenia |
51,2 % |
Komparácia obrazu človeka v tradícii európskeho myslenia |
51,4 % |