Projektov 11 | Str. 1 / 1
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Základné pojmy a prístupy k vedeckému skúmaniu médií |
56,1 % |
Metodológia |
57,8 % |
Vplyv reklamy na deti a mládež |
66,7 % |
Metodológia výskumu |
67,5 % |
Metodológia výskumu |
74,8 % |
Analýza podnikovej kultúry v konkrétnej organizácii - Východoslovenské riaditeľstvo pôšt |
95,9 % |
Aké schopnosti získa študent po ukončení absolventskej praxe (Metodológia výskumu) |
96,6 % |
Hodnotenie a odmeňovanie zamestnancov |
98,0 % |
Komunikácia medzi rodičmi a adolescentmi |
98,5 % |
Metodológia výskumu v sociálnej práci (45 vypracovaných otázok) |
100,0 % |
Faktory ovplyvňujúce zákaznika pri kúpe automobilu (Metodológia výskumu) |
100,0 % |