Výsledky vyhľadávania pre: Predaj
Projektov 327 | Str. 1 / 17
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja |
100,0 % |
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...) |
100,0 % |
Alternatív értékesítési formák: a csomagküldő kereskedelem, a kereskedelmi automaták és automata boltok, elektronikus (interaktív) kiskereskedelem |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Vypracovanie podnikateľského plánu vybraného podniku pre externé a interné účely |
100,0 % |
Mediálna analýza - Kauza Hedviga Malinová v období 1. november - 31. december 2007 v slovenských denníkoch |
100,0 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu |
100,0 % |
Faktory ovplyvňujúce zákaznika pri kúpe automobilu (Metodológia výskumu) |
100,0 % |
Manažerská komunikácia od doc.Ing. Ľudmila NAGYOVÁ, PhD. |
100,0 % |
Využitie a rastúci význam predaja cez internet |
99,4 % |
Analýza predaja nástrojmi priameho marketingu |
99,2 % |
Členenie obchodu, vývoj členenia a formy obchodu |
99,1 % |
Finančná analýza Ex-Post podniku Elektrovod a.s. Žilina (Semestrálna práca z predmetu Ekonomická Analýza Podniku) |
98,7 % |
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca |
98,6 % |
Alternatívne zdroje financovania podniku |
98,5 % |
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...) |
97,4 % |
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s. |
97,4 % |
Stratégia podniku LUNA Trnava a.s. |
97,0 % |