Výsledky vyhľadávania pre: SPOT
Projektov 475 | Str. 1 / 24
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Belgicko - charakteristika krajiny a jej postavenie v rámci EÚ |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Environmentálne dane a ich vplyv na konkurencieschopnosť SR |
100,0 % |
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...) |
100,0 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Základy ekonómie a ekonomiky (študijný materiál na skúšku) |
100,0 % |
Spotrebné dane (spotrebné dane a ich správa, delenie spotrebných daní...) |
100,0 % |
Podstata, príčiny vzniku a dôsledky inflácie v Slovenskej republike |
100,0 % |
Analýza základných determinantov a subdeterminantov spotreby a úspor |
100,0 % |
Členenie nákladov firmy a ich aplikácia v praxi |
99,4 % |
Všeobecná ekonomická teória - makroekonómia |
98,9 % |
Trh a obchod s papierom v Severnej Amerike |
98,2 % |
Makroekonómia pre bezpečnostný manažment |
97,8 % |
Skúmanie štatistickej závislosti spotreby paliva osobných automobilov od objemu valcov a závislosti spôsobu chladenia motora od druhu paliva |
97,3 % |
Využitie marketingu v samospráve |
97,2 % |
Starostlivosť o zákazníka a udržanie si zákazníka |
97,0 % |
Produkt ako nástroj marketingu |
96,9 % |
Výrobný program, plán, sortiment a kapacita |
96,9 % |
Veľtrhy a výstavy - sieť firiem o.s. v SR |
96,8 % |
Seminárna práca - Inflácia |
96,2 % |