Výsledky vyhľadávania pre: Spotrebiteľ
Projektov 242 | Str. 1 / 13
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Podstata, príčiny vzniku a dôsledky inflácie v Slovenskej republike |
100,0 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...) |
100,0 % |
Trh a obchod s papierom v Severnej Amerike |
98,2 % |
Využitie marketingu v samospráve |
97,2 % |
Starostlivosť o zákazníka a udržanie si zákazníka |
97,0 % |
Výrobný program, plán, sortiment a kapacita |
96,9 % |
Analýza vzťahu príjmu spotrebiteľa na spotrebiteľské správanie |
96,2 % |
Seminárna práca - Inflácia |
96,2 % |
Podnikové reinžinierstvo |
96,0 % |
Úvery (charakteristika pojmov, rozdelenie úverov... ) |
95,9 % |
Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka |
95,8 % |
Segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia |
95,7 % |
Výber distribúcie organizácie |
95,6 % |
Dopyt a ponuka (87 vypracovaných otázok) |
95,4 % |
Spotrebiteľské správanie (konkrétny príklad kúpy) |
95,0 % |
Reklama a jej súčasní mladí spotrebitelia - O spôsobe komunikácie, filozofie, umení, krásy a morálky reklamy |
94,5 % |
Typológia zákazníka podľa Shopper typology a Media behaviour vzhľadom na nákupne chovanie aplikovaná medzi študentmi vysokých škôl |
94,0 % |
Mikroekonómia - Okruhy otázok + vypracované otázky na skúšku |
93,9 % |