Výsledky vyhľadávania pre: X
Projektov 3 607 | Str. 1 / 181
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Rakúsko (Seminárna práca z predmetu Trh práce a politika zamestnanosti) |
100,0 % |
Posúdenie prirodzenosti drevinového zloženia ochranného pásma NPR Badínsky prales |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Seminárna práca na tému Priame zahraničné investície |
100,0 % |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Prví priekopníci, prvé filmové skupiny - dejiny filmu II. |
100,0 % |
Strategický manažment ako podpora prosperity firmy |
100,0 % |
Zoológia I. - Bezchordáty (Ríša Animalia - živočíchy) |
100,0 % |
Vypracovanie podnikateľského plánu vybraného podniku pre externé a interné účely |
100,0 % |
Zakladné zložky životného prostredia a environmentálne rizikové faktory |
100,0 % |
Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu. |
100,0 % |
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany |
100,0 % |
Veľká Británia - trh práce a politika zamestnanosti |
100,0 % |
Diagnostika Track&Trace systému v Slovenskej pošte pomocou banchmarkingu a analýzy SWOT |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Finančné aspekty ochrany životného prostredia v odpadovom hospodárstve |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Etika a internetové média (Definícia pojmov, Špecifiká internetového publikovania, Etické problémy v internetových médiách, Etika tradičných médií v čase internetu) |
100,0 % |
Sociálna komunikácia (pre majstrov a vychovávateľov) - doc. Dr. Ján Brindza, CSc. |
100,0 % |