Výsledky vyhľadávania pre: veľkoobchod
Projektov 38 | Str. 1 / 2
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Lokálne distribučné systémy a internacionalizácia maloobchodu |
100,0 % |
Distribučné orgány - Výber distribučných orgánov, alternatívne distribučné kanály, globálny distribučný systém |
98,7 % |
Výber distribúcie organizácie |
95,6 % |
Základy marketingu II |
95,5 % |
Obchodné podnikanie - EUBA (poznámky na skúšku + vypracované otázky) |
93,7 % |
Marketing (Úlohy marketingového manažéra, Analýza marketingového prostredia, Analýza odvetvia a konkurencie...) |
93,2 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Marketing prednášky ako ťahák alebo otázky na štátnice |
92,3 % |
Marketingová distribučná politika (zameranie na veľkoobchod a maloobchod) |
92,2 % |
Využívanie platobných kariet na Slovensku |
92,0 % |
Marketing - 118 vypracovaných otázok |
90,2 % |
Ponikateľský plán (všeobecná osnova) |
90,2 % |
Marketing - prednášky, konzultácie |
89,8 % |
Marketing - ekonomika - skriptá |
89,4 % |
Marketing - kompozičné témy |
88,8 % |
Obchod a obchodné operácie |
87,2 % |
Veľkoobchod s vínom - Caste, s.r.o. |
85,9 % |
Marketing: prednášky |
85,9 % |
Marketing - úlohy marketingového manažéra |
84,4 % |
Identifikovanie úloh distribučných kanálov |
84,1 % |