Projektov 1 448 | Str. 1 / 73
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Analýza nástrojov podpory rozvoja malého a stredného podnikania v SR |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Analýza potrieb a požiadaviek užívateľov vybraných služieb na trhu elektronických komunikácií |
100,0 % |
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing) |
100,0 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Strategický marketing organizácie zameranej na seniorov - Poistovňa APIA |
100,0 % |
Analýza Ústredného inštitútu vzdelávania a psychológie Bratislava |
100,0 % |
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen |
100,0 % |
Segmentácia klientov v banke - Bank client segmentation |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu) |
100,0 % |
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany |
100,0 % |
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu |
100,0 % |
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy |
100,0 % |
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu |
100,0 % |
Stratégia rozvoja mestskej časti Nad Jazerom - regionálna ekonomika a politika |
100,0 % |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Základné pojmy a kategórie podnikových financií (marketing) |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |