Výsledky vyhľadávania pre: BIT
Projektov 422 | Str. 1 / 22
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Metódy skúmania nákupného správania vo vybranej obchodnej jednotke |
100,0 % |
Podstata, príčiny vzniku a dôsledky inflácie v Slovenskej republike |
100,0 % |
Odolnosť materiálov proti účinkom nástražných výbušných systémov |
100,0 % |
Česko-slovenské vojenské jednotky v Rusku v období I. svetovej vojny |
100,0 % |
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...) |
100,0 % |
Porovnanie brettonwoodskeho a kingstonského menového systému |
99,6 % |
Formovanie štátnych hraníc SR v období rokov 1918 - 1945 |
98,9 % |
Trh a obchod s papierom v Severnej Amerike |
98,2 % |
Využitie marketingu v samospráve |
97,2 % |
Pedagogika mentálne postihnutých |
97,2 % |
Starostlivosť o zákazníka a udržanie si zákazníka |
97,0 % |
Výrobný program, plán, sortiment a kapacita |
96,9 % |
Agresivita u detí (Seminárna práca z predmetu Psychológia) |
96,7 % |
Osobitosti vývoja európskeho centra svetovej ekonomiky - George C. Marshall |
96,7 % |
Recyklácia automobilových baterií |
96,4 % |
Seminárna práca - Inflácia |
96,2 % |
Analýza vzťahu príjmu spotrebiteľa na spotrebiteľské správanie |
96,2 % |
Podnikové reinžinierstvo |
96,0 % |
Úvery (charakteristika pojmov, rozdelenie úverov... ) |
95,9 % |