Výsledky vyhľadávania pre: Médiá
Projektov 413 | Str. 1 / 21
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Informatická výchova v primárnom vzdelávaní 1 (profesorka Karasová) |
100,0 % |
Mediálna analýza - Kauza Hedviga Malinová v období 1. november - 31. december 2007 v slovenských denníkoch |
100,0 % |
Etika a internetové média (Definícia pojmov, Špecifiká internetového publikovania, Etické problémy v internetových médiách, Etika tradičných médií v čase internetu) |
100,0 % |
Teória verejnej voľby (verejné mechanizmy alokácie zdrojov, volebný paradox, pravidlá hlasovania, volič medián) |
99,0 % |
Rodina a rozvod ako jedna z možných alternatív riešenia manželskej krízy, mediácia |
98,3 % |
Vývoj španielských informačných médií: denníky, televízia |
98,1 % |
Mediálna manipulácia ako spôsob vytvárania verejnej mienky na príklade Slovenska |
97,5 % |
Techniky mediálnej manipulácie |
96,9 % |
Hodnotenie vybraných žurnalistických žánrov |
96,6 % |
Charakteristika a vývoj multimédií dnešnej doby |
96,6 % |
Semestrálna práca - Reklama |
96,3 % |
Mediálne produkty - seminárna práca |
96,3 % |
Mediálne právo (vypracované bakalárske štátnicové otázky) |
96,2 % |
Analýza reklamní kampane |
96,0 % |
Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka |
95,8 % |
Súčasná prezentácia kultúry v slovenskom rozhlase |
95,6 % |
Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA |
95,5 % |
Úvod do praktickej žurnalistiky |
95,4 % |