Registrácia | Prihlásiť

Výsledky vyhľadávania pre: Marketingový výskum

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 64 | Str. 1 / 4


Uni / Názov projektu Kvalita
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
100,0 %
Marketingový výskum na internete
97,2 %
Práca na tému Dotazník (marketingový výskum, druhy dotazníkov, výhody, nevýhody, vyhodnotenie atď.)
94,6 %
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania)
93,3 %
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám
92,7 %
Marketing - Ekonomika a manažment verejných služieb
92,3 %
Marketingový výskum v spoločnosti SKI F, s.r.o. po ukončení zimnej sezóny
92,0 %
Marketingový výskum - semestrálna práca
91,3 %
Marketing - vypracované otázky na štátnice
91,1 %
Marketingový informačný systém
91,0 %
Marketingový informačný systém a výskum
90,7 %
Marketingový výskum trhu
90,6 %
Analýza dopytu a ponuky ekologických potravín
90,6 %
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...)
89,3 %
Primárny kvantitatívny marketingový výskum s cieľom kvantifikovať dôvody výberu štúdia na unipo fmeo dennými študentami odboru obchodný manažment a marketing
89,2 %
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy
88,9 %
Marketingový informačný systém a marketingový výskum trhu
88,4 %
Marketing (15 prednášok)
88,3 %
Marketingový informačný systém, marketingový výskum a nákupné správanie v spoločnosti MANON, s.r.o.
88,2 %
Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C)
87,6 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: