Výsledky vyhľadávania pre: UPU
Projektov 107 | Str. 1 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Vstup Slovenskej republiky do Európskej menovej únie a dopady vstupu |
100,0 % |
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...) |
100,0 % |
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy |
100,0 % |
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh |
99,1 % |
Charakteristika Porterovho modelu piatich konkurenčných síl |
99,0 % |
Rodinný systém v sociálnej práci, aplikovanie systémového prístupu v sociálnej práci |
98,4 % |
Vedenie ľudí, kritériá, ktoré ovplyvňujú výber riadiaceho prístupu |
96,8 % |
Porovnanie taylorovho a baťovho prístupu k motivácii zamestnancov |
96,2 % |
Konštrukcia trupu lietadiel |
95,8 % |
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT) |
95,4 % |
Spotrebiteľsky balené výrobky (Označené spotrebiteľské balenie, povinnosti prevádzkovateľa a dovozcu) |
92,3 % |
Riadenie nákupu a zásob, e-aukcie |
92,3 % |
Vypracovanie postupu kalibrácie posuvného meradla |
92,2 % |
Obchodné právo - vznik a vývoj obchodného práva |
91,8 % |
Podmienky vyrovnávania a perspektívny vývoj rastu ekonomiky Slovenskej republiky v rámci EÚ |
91,3 % |
Podmienky vstupu krajiny do EÚ |
90,8 % |
Konkurenčné stratégie bánk (z hľadiska dosahovaného trhového podielu) |
90,7 % |
Podpora podnikania malých a stredných podnikov |
90,3 % |
Marketing - Vyhľadávanie zákazníkov |
90,0 % |
Stanovenie technologického postupu zvárania WPS |
89,0 % |