Výsledky vyhľadávania pre: Uni
Projektov 2 234 | Str. 1 / 112
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Vybrané skúsenosti kohéznej politiky Európskej únie pre Slovensko |
100,0 % |
Slovenská demokratická a kresťanská únia - Demokratická strana ako catch-all party |
100,0 % |
Požiadavky na schopnosti manažérov orientované na budúcnosť |
100,0 % |
Manažerská komunikácia od doc.Ing. Ľudmila NAGYOVÁ, PhD. |
100,0 % |
Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu. |
100,0 % |
Zbierka úloh z fyziky - Quido Jackuliak a kolektív - Žilinská univerzita 2002 |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Európska menová integrácia (História európskej integrácie, Maastrichtské kritéria...) |
100,0 % |
Smernica o službách na vnútornom trhu, liberalizácia obchodných služieb |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Cytológia náuka o bunkách - stavba buniek, rozmnožovanie buniek, štruktúra DNA a prepis genetickej informácie |
100,0 % |
Právna komparatistika (porovnávacia právna veda) - Veľké právne systémy |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Liberalizmus verzus komunitarizmus v politickej filozofii |
100,0 % |
Informačné a komunikačné technológie ako nástroj moderného vzdelávania |
100,0 % |
Obchodné rokovanie - príprava rokovania, fázy rokovania, hodnotenie výsledkov...) |
100,0 % |
Komparácia daní z príjmov fyzických osôb vybraných štátov Európskej únie |
100,0 % |
Sociálna komunikácia (pre majstrov a vychovávateľov) - doc. Dr. Ján Brindza, CSc. |
100,0 % |
Regionálna politika EÚ a štrukturálne fondy - dejiny ekonomických teórií |
100,0 % |