Výsledky vyhľadávania pre: cieľov
Projektov 102 | Str. 1 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Segmentácia trhu a výber cieľových skupín (aplikovné na konkrétnu firmu) |
100,0 % |
Analýza pôsobenia vybraného podniku v medzinárodnom prostredí a poziciovania jeho produktov na trhu |
100,0 % |
Riešenie vybranej dopravnej úlohy vo firme Ivanko Slovakia, s.r.o. „Riešiteľom – MS Excel“ |
100,0 % |
Manažérska funkcia vedenie v systéme manažérskych funkcií |
99,7 % |
Marketingový plán - Letný Camp na Sihoti |
98,5 % |
Podnikateľský plán - predaj outdoorového vybavenia, potrieb a oblečenia |
96,2 % |
Strategické plánovanie jeho aplikácia v spoločnosti ZSSK CARGO |
96,2 % |
Analýza reklamní kampane |
96,0 % |
Analýza podnikovej kultúry v konkrétnej organizácii - Východoslovenské riaditeľstvo pôšt |
95,9 % |
Segmentácia trhu, výber cieľového trhu a trhová pozícia |
95,7 % |
Princípy kybernetiky 1. rádu |
95,6 % |
Agentové systémy |
94,8 % |
Zásady realizácie zmeny |
93,3 % |
Kontrola v podniku - obsah, klasifikácia kontroly a jej zameranie, techniky a metódy kontroly |
92,7 % |
Diplomová práca - Tvorba komunikačnej stratégie firmy |
92,3 % |
Náčrt podnikateľského plánu - rýchle občerstvenie Yoi |
92,3 % |
Vypracované otázky - manažment 2. ročník |
91,5 % |
Proces segmentácie trhu a výber cieľových skupín zákazníkov (FIRO-tour - cestovná kancelária) |
90,9 % |
Projekt prevenčnej práce |
90,1 % |
Formálna a neformálna organizácia |
89,7 % |