Výsledky vyhľadávania pre: ja
Projektov 2 850 | Str. 1 / 143
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Rómska kultúra (pôvod, história a kultúra Rómov, vývoj rómskeho jazyka) |
100,0 % |
Možnosti a trendy vývoja informačnych systémov v cestnej doprave |
100,0 % |
Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu. |
100,0 % |
Juhoafrická republika (dejiny, súčasnosť, prírodné podmienky, obyvateľstvo, hospodárstvo...) |
100,0 % |
Determinanty stratégie sociálno-ekonomického rozvoja. Trh práce - nezamestnanosť a ekonomický rast |
100,0 % |
Vypracovanie podnikateľského plánu vybraného podniku pre externé a interné účely |
100,0 % |
Krízové javy zastupiteľského princípu vládnutia v demokracii |
100,0 % |
Analýza multivariačních dat v taxonomii (fenetické metody): Karol Marhold a Jan Suda |
100,0 % |
Ján Murgaš - Plánovanie (Teória plánovania, Metodológia plánovania, Kontrola plnenia plánov) |
100,0 % |
Podpora financovania v SR z domácich a zahraničných zdrojov |
100,0 % |
Metafora v zábavných reláciách (Bakalárska práca, Učiteľstvo akademických predmetov, špecializácia: anglický jazyk a literatúra - slovenský jazyk a literatúra) |
100,0 % |
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA |
100,0 % |
Zbierka úloh z fyziky - Quido Jackuliak a kolektív - Žilinská univerzita 2002 |
100,0 % |
Rakúsky román pre deti a mládež po roku 1945 - diplomová práca v nemeckom jazyku |
100,0 % |
Systém pre podporu riadenia a rozvoja ľudských zdrojov |
100,0 % |
Formovanie jazykovej štruktúry kultúrnej slovenčiny v 11. až 15. storočí |
100,0 % |
Prijímanie, adaptácia a rozmiestňovanie pracovníkov |
100,0 % |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Sociálna komunikácia (pre majstrov a vychovávateľov) - doc. Dr. Ján Brindza, CSc. |
100,0 % |