Výsledky vyhľadávania pre: kanál
Projektov 101 | Str. 1 / 6
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Princíp činnosti a konštrukcia meteokanálov rádiolokátorov systému riadenia letovej prevádzky |
100,0 % |
Distribučné systémy a logistika (Distribučné kanály, ich funkcie a klasifikácia, Projektovanie distribučného kanála...) |
100,0 % |
Distribučné orgány - Výber distribučných orgánov, alternatívne distribučné kanály, globálny distribučný systém |
98,7 % |
Analýza situácie vo Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti |
97,5 % |
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...) |
97,4 % |
Marketing 1 - kontrolné otázky (vypracované otázky, Ing. Poliačiková Eva, PhD.) |
97,0 % |
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň) |
95,9 % |
Projektovanie distribučného kanála |
95,9 % |
Výber distribúcie organizácie |
95,6 % |
Štruktúra vybraného produktu EASYLOG |
95,3 % |
Digitálna televízia |
95,1 % |
Technologický postup výroby odliatku |
95,0 % |
Distribúcia a logistika (Distribúcia - termín, definícia; Distribučné kanály...;Úvod do všeobecnej logistiky, Logistické systémy...) |
94,1 % |
Marketingový mix mBank |
93,6 % |
Využitie distribučných kanálov pre získanie konkurenčnej výhody |
92,9 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Overovanie spárvnosti projektovania distribučného kanála |
92,3 % |
Marketingová distribučná politika (zameranie na veľkoobchod a maloobchod) |
92,2 % |
Kritéria na hodnotenie kvality informácie a parametre informačnej potreby manažéra |
92,1 % |
Marketing - 40 vypracovaných otázok |
91,6 % |