Výsledky vyhľadávania pre: marketing
Projektov 1 706 | Str. 1 / 86
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku |
100,0 % |
Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy |
100,0 % |
Prechod od funkčného riadenia k procesnému riadeniu |
100,0 % |
Podnikateľský zámer novovzniknutého podniku - Hotel ZEMPLÍN |
100,0 % |
Analýza konkurencie SLSP a. s. v regióne Zvolen - Banská Bystrica |
100,0 % |
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany |
100,0 % |
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing) |
100,0 % |
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame) |
100,0 % |
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu |
100,0 % |
Stratégia penziónu Stoh - semestrálny projekt z predmetu Strategický manažment (prípadová štúdia) |
100,0 % |
Distribučné systémy a logistika (Distribučné kanály, ich funkcie a klasifikácia, Projektovanie distribučného kanála...) |
100,0 % |
Etika v marketingu (Aristotelova etika, Etika v súvislosti s vývojom peňazí, Etika a podnikanie...) |
100,0 % |
Strategický marketing organizácie zameranej na seniorov - Poistovňa APIA |
100,0 % |
Analýza potrieb a požiadaviek užívateľov vybraných služieb na trhu elektronických komunikácií |
100,0 % |
U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu |
100,0 % |
Hodnotenie a výber dodávateľov v podniku Doprastav, a.s., Zvolen |
100,0 % |
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch |
100,0 % |
Stratégia rozvoja mestskej časti Nad Jazerom - regionálna ekonomika a politika |
100,0 % |
Manažerská komunikácia od doc.Ing. Ľudmila NAGYOVÁ, PhD. |
100,0 % |
Základné pojmy a kategórie podnikových financií (marketing) |
100,0 % |