Výsledky vyhľadávania pre: marketingovy vyskum
Projektov 64 | Str. 1 / 4
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu |
100,0 % |
Marketingový výskum na internete |
97,2 % |
Práca na tému Dotazník (marketingový výskum, druhy dotazníkov, výhody, nevýhody, vyhodnotenie atď.) |
94,6 % |
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania) |
93,3 % |
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám |
92,7 % |
Marketing - Ekonomika a manažment verejných služieb |
92,3 % |
Marketingový výskum v spoločnosti SKI F, s.r.o. po ukončení zimnej sezóny |
92,0 % |
Marketingový výskum - semestrálna práca |
91,3 % |
Marketing - vypracované otázky na štátnice |
91,1 % |
Marketingový informačný systém |
91,0 % |
Marketingový informačný systém a výskum |
90,7 % |
Marketingový výskum trhu |
90,6 % |
Analýza dopytu a ponuky ekologických potravín |
90,6 % |
Marketingový výskum (pozorovanie, prieskum, testovanie reklamy...) |
89,3 % |
Primárny kvantitatívny marketingový výskum s cieľom kvantifikovať dôvody výberu štúdia na unipo fmeo dennými študentami odboru obchodný manažment a marketing |
89,2 % |
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy |
88,9 % |
Marketingový informačný systém a marketingový výskum trhu |
88,4 % |
Marketing (15 prednášok) |
88,3 % |
Marketingový informačný systém, marketingový výskum a nákupné správanie v spoločnosti MANON, s.r.o. |
88,2 % |
Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C) |
87,6 % |