Registrácia | Prihlásiť

Výsledky vyhľadávania pre: mediá

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 413 | Str. 1 / 21


Uni / Názov projektu Kvalita
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
100,0 %
Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
100,0 %
Informatická výchova v primárnom vzdelávaní 1 (profesorka Karasová)
100,0 %
Mediálna analýza - Kauza Hedviga Malinová v období 1. november - 31. december 2007 v slovenských denníkoch
100,0 %
Etika a internetové média (Definícia pojmov, Špecifiká internetového publikovania, Etické problémy v internetových médiách, Etika tradičných médií v čase internetu)
100,0 %
Teória verejnej voľby (verejné mechanizmy alokácie zdrojov, volebný paradox, pravidlá hlasovania, volič medián)
99,0 %
Rodina a rozvod ako jedna z možných alternatív riešenia manželskej krízy, mediácia
98,3 %
Vývoj španielských informačných médií: denníky, televízia
98,1 %
Mediálna manipulácia ako spôsob vytvárania verejnej mienky na príklade Slovenska
97,5 %
Techniky mediálnej manipulácie
96,9 %
Hodnotenie vybraných žurnalistických žánrov
96,6 %
Charakteristika a vývoj multimédií dnešnej doby
96,6 %
Semestrálna práca - Reklama
96,3 %
Mediálne produkty - seminárna práca
96,3 %
Mediálne právo (vypracované bakalárske štátnicové otázky)
96,2 %
Analýza reklamní kampane
96,0 %
Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka
95,8 %
Súčasná prezentácia kultúry v slovenskom rozhlase
95,6 %
Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA
95,5 %
Úvod do praktickej žurnalistiky
95,4 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: