Výsledky vyhľadávania pre: predajňa
Projektov 32 | Str. 1 / 2
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Vývojové fázy marketingu - semestrálna práca |
98,6 % |
Motivácia a manažment predajných síl |
93,2 % |
Marketing miesta - Marketingové distribučné cesty, Stratégia používaná v marketingovom kanáli, Politika miesta |
92,5 % |
Distribučné a logistické technológie - Analýza a optimalizácia logistického reťazca |
92,3 % |
Podnikateľský plán: Predajňa potápačskej výstroje |
91,1 % |
Podnikateľský zámer firma BioHealth s.r.o - Výroba a predaj biopotravín a bioproduktov |
89,5 % |
Podnikateľský plán - Predajňa domácich potrieb GAZDINKA |
89,3 % |
Uplatňovanie základných koncepcií marketingového manažmentu v praxi firmy |
89,1 % |
Investičný projekt, SKATELAND s.r.o predajna športového oblečenia |
88,8 % |
Náklady podniku - Kalkulácia a rozpočty |
87,5 % |
Základy podnikovej ekonomiky - Kalkulačný vzorec a jeho použitie (príklad výpočtu ceny výrobku podľa vzorca) |
86,0 % |
Fiktívna firma Ornament |
85,2 % |
Merchandising v obchodnej prevádzke |
85,2 % |
Ekonomická analýza podniku - ťahák |
84,2 % |
Teória obchodu |
81,6 % |
Náklady a výnosy v podniku |
80,9 % |
Lokálne distribučné systémy |
80,7 % |
Základné koncepcie marketingového manažmentu |
76,6 % |
Podnikateľský plán |
76,6 % |
Marketing - seminárna práca |
75,8 % |