Výsledky vyhľadávania pre: výskumu
Projektov 88 | Str. 1 / 5
Uni / Názov projektu |
Kvalita |
Investície do vedy, výskumu a inovácii v percentách HDP (porovnanie Slovenskej a Českej republiky) |
100,0 % |
Faktory ovplyvňujúce zákaznika pri kúpe automobilu (Metodológia výskumu) |
100,0 % |
Domáce násilie páchane na ženách - metódy sociálneho výskumu |
100,0 % |
Metodológia výskumu v sociálnej práci (45 vypracovaných otázok) |
100,0 % |
Metodológia a metódy sociálneho výskumu - prednášky |
100,0 % |
Štátnicové otázky - Teória Sociálnej práce |
98,8 % |
Sexuálna vychová - výskumny projekt |
97,7 % |
Aké schopnosti získa študent po ukončení absolventskej praxe (Metodológia výskumu) |
96,6 % |
Hodnocení nákupních zvyklostí bonbonů JOJO |
94,7 % |
Dopytovanie a pozorovanie ako vybrané metódy marketingového výskumu |
94,1 % |
Marketingový výskum trhu |
90,6 % |
Metodológia vedeckého výskumu |
89,2 % |
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy |
88,9 % |
Metódy ekonomického výskumu |
88,8 % |
Medódy edukačného výskumu |
88,3 % |
Marketingový informačný systém, marketingový výskum a nákupné správanie v spoločnosti MANON, s.r.o. |
88,2 % |
Metodológia a metódy sociálneho výskumu |
87,8 % |
Marketingový výskum v neziskovej organizácií (B2C) |
87,6 % |
Marketingový informačný systém firmy |
87,6 % |
Metody sociologického výskumu - Dotazník |
87,0 % |