Registrácia | Prihlásiť

Výsledky vyhľadávania pre: zle

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Projektov 71 | Str. 1 / 4


Uni / Názov projektu Kvalita
Komunikácia a sociálne zručnosti, ako prostriedok zlepšovania vzťahov so študentmi
100,0 %
Hypotekárne financovanie (TEORETICKÉ VÝCHODISKÁ HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, ANALÝZA HYPOTEKÁRNYCH ÚVEROV, NÁVRHY ZLEPŠENÍ NA ZVÝŠENIE SPOKOJNOSTI KLIENTOV)
100,0 %
Implementácia SMK podľa ISO 9001:2000 v podmienkach organizácie ALOSEC, s.r.o.
100,0 %
Elektrotechnológia - skriptá (ÚVOD DO ELEKTROTECHNOLÓGIE, KVALITA VÝROBKOV A SLUŽIEB, ZLEPŠOVANIE PROCESOV...)
100,0 %
Svetlo-technické prostriedky na letiskových plochách
100,0 %
Systémy manažérstva kvality: Základy a slovník (ISO 9000: 2005), Quality management systems: Fundamentals and vocabulary (ISO 9000: 2005)
100,0 %
Zlepšenie manažmentu práce na finančnom oddelení
99,7 %
Aplikácia diagnostiky v riadení kvality služieb (použie Six Sigmy)
99,0 %
Popíšte súčasnú úroveň kľúčových kompetencií a zručností zamestnancov štátnej a verejnej služby a navrhnite opatrenia na zlepšenie systému vzdelávania zamestnancov.
97,4 %
Welfare chov zvierat - zlepšenie životných podmienok pri chove zvierat
96,6 %
Hypotekárne bankovníctvo Tatra banky - návrhy na zlepšenie hypotekárneho bankovníctva
95,8 %
Návrh zlepšenia systému riadenia kvality - DanMag s.r.o
95,3 %
Zlepšenie komunikácie v organizácii
95,1 %
Základná charakteristika, rozdelenie a popis vzletových a přistávacích dráh
94,4 %
Analýza a návrh zlepšení vybranej stránky (Informačný manažment)
94,3 %
Základné zvláštnosti a parametre štartovacích raketových motorov
93,2 %
Typy prekážok v komunikácii a zlepšenie komunikácie v organizácii
92,9 %
Skúšobný test z predmetu Logistika a výklad základných termínov
92,3 %
Komunikácia a sociálne zručnosti ako prostriedok zlepšovania vzťahov medzi žiakmi
92,3 %
Aplikácia diagnostiky v riadení kvality služieb (použie Six Sigmy v podniku služieb - callcentra)
91,3 %

« Prvá | ‹ Predošlá | Ďalšia › | Posledná »
Na stranu: Str.: