Práca je zameraná na zistenie štýlu vedenia konkretného manažéra a nástrojov, ktoré tento manažér využíva. Zaoberá sa názormi manažéra a zamestnancov týkajúcich sa rôznych oblastí vedenia tímu. Pre efektívnosť tímu je dôležité, aby neboli tieto názory príliš odlišné. Cieľom práce bolo zistiť práve tie problémové oblasti, v ktorých sa ich názory rozchádzajú a vytvoriť návrhy pre zlepšenie prístupu manažéra k jeho podriadeným. Práca obsahuje analýzu vzťahov medzi manažérom a jeho podriadenými. Táto analýza bola vykonaná v značkovej predajni Orange Slovensko a.s. Na analýzu bol použitý Test transakčného a transformačného vedenia určený pre manažéra a dotazník zostavený na základe tohto testu určený pre zamestnancov. Manažér aj zamestnanci sa vyjadrovali k rovnakým otázkam a oblastiam.