Podnikateľský projekt je druh podnikania s definovaným začiatkom a cieľmi. Je to ako mapa. Ak ideme niekam, kde sme už predtým viackrát boli, mapu nepotrebujeme. Ale každý nový podnikateľský zámer alebo aj rozvoj existujúceho podniku je veľmi často ako cesta na miesto, kde sme nikdy predtým neboli. Preto nevyhnutne potrebujeme mapu, ktorá nám pomôže sa tam dostať. Čím presnejší podnikateľský zámer sa nám podarí pripraviť, tým väčšiu nádej máme, že sa v budúcnosti nestratíme a nespôsobíme sebe a iným nejakú nehodu.
Po zvážení všetkých možností som sa rozhodla, že budem podnikať sama ako fyzická osoba. Rozhodla som sa pre projekt kníhkupectva a svoje služby by som poskytovala obyvateľom celého Slovenska, formou priameho predaja v kníhkupectve, na základe osobných objednávok a prostredníctvom elektronického obchodu.
"Kníhkupectvo je pre nás hlavne miestom na stretávanie ľudí. Budeme sa snažiť, aby malo vlastnú zapamätateľnú atmosféru. Aby si tí, ktorí knihám rozumejú, povedali: Tu neponúkajú iba knihy, ale predovšetkým názor na ne."