V našej práci sme vypracovávali základy nášho marketingového plánu. Základné informácie o našej firme uvádzajú základnú charakteristiku firmy JUVENILE a opisujú služby, ktoré poskytuje. Opis firmy je ďalej rozvinutý pri opisovaní marketingového prostredia, v ktorom sú charakterizované mikroprostredie a makroprostredie firmy, čiže všetko, čo ovplyvňuje činnosť firmy- či už „zvonka“, alebo „zvnútra“. Náš marketingový program značne ovplyvňujú aj ďalšie rozpracované časti- nákupné správanie spotrebiteľov a nákupné správanie organizácií. Aby sme vedeli efektívnejšie rozvíjať náš marketingový plán urobili sme si ešte segmentáciu trhu a využili marketingový informačný systém. Ďalej sme opísali produkt firmy a ceny jednotlivých produktov. Veríme, že naše základné ciele môžeme dosiahnuť kvalitne poskytovanými službami a spoľahlivosťou firmy JUVENILE.