Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketing - spoločnosť Baťa

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Cieľom je predovšetkým analyzovať postoj zákazníka ku značke Baťa. Z dôvodu vysokej šírky sortimentu v predajniach Baťa som sa zamerala skôr na dámsku obuv.


História spoločnosti
Výroba obuvi značky Baťa ma veľmi hlbokú tradíciu, ktorá siaha až do roku 1984, kedy súrodenci Tomáš, Anna a Antonin Baťovi zakladajú obuvnícku živnosť. Po neúspešných začiatkoch prevzal Tomáš Baťa vedenie dielne a stal sa jediným majiteľom. .
Už v roku 1987 vzniká prevratná novinka obuvi a to výroba topánok pod názvom : „Baťovky. Samotné predajné oddelenie však vzniká až v roku1905.
Hodnotenie (0x):