Byť modernou zdravotnou poisťovňou na strane poistenca cez aktívny prístup, kvalitnú zdravotnú starostlivosť, vysokú úroveň služieb, servisu a nebyrokratického spôsobu jednania je v súčasnej dobe veľmi namáhavé. Je potrebné využiť profesionálne skúsenosti na slovenskom trhu zdravotného poistenia s cieľom zabezpečiť kvalitnú zdravotnú starostlivosť pre klientov prostredníctvom nového prístupu k manažovaniu zdravotnej starostlivosti. Dôležitým prvkom, by mal byť poistenec ( klient ).
Orientácia na zákazníka je dnes strategickou víziou všetkých progresívnych firiem. Ak chce byť firma na trhu úspešná, mala by správne identifikovať požiadavky a očakávania svojich zákazníkov, sledovať a ovplyvňovať mieru ich spokojnosti a tomu prispôsobiť aj systém manažérstva kvality. Vzhľadom na tento cieľ by firmy mali vziať do úvahy aj dôležitosť firemnej kultúry, lebo práve jej úroveň môže byť zovšeobecneným vyjadrením schopnosti podniku pôsobiť v trhovom prostredí.