Cieľom bakalárskej práce bolo vytvoriť multimediálne dielo na tému „Vplyv reklamy a komercie“, a analyzovať všetky teoretické a technické prostriedky nevyhnutné na jeho realizáciu. Práca je rozdelená na päť častí. V prvej časti práce je spracovaná teoretická príprava na realizáciu diela v podobe námetu a explikácie. Výsledkom teoretickej prípravy je realizačný scenár, ktorý je súčasťou prílohovej časti práce. V druhej časti je analyzované technické prostredie, s ktorým sa autor dostal do kontaktu pri vytváraní filmu. Popisované sú základné princípi, funkcie digitálnych kamier a niektoré rozhrania určené na prenos dát. Tretia časť sa zaoberá problematikou digitalizácie a kompresie obrazu snímaného digitálnou kamerou. Následne sú uvedené najpoužívanejšie kodeky súčastnosti. V ďaľšej časti autor rozoberá základy strihu videa a strihových programov, pričom sa odvoláva na strihový softvér Adobe Premiere Pro CS3. Posledná časť je venovaná základom exportu videa a audia v programe Adobe Premiere Pro CS3. Výsledné multimediálne dielo s názvom Bar Code vytvorené na základe teoretických poznatkov o scenáristike a scenárotvorbe bolo realizované použitím technických prostriedkov popisovaných v práci a následne exportované a prevedené do formy vhodnej na prezentáciu podľa poznatkov zazanmenaných v záverečných kapitolách práce.