Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Riadenie reklamy - etika v reklame Orange Slovensko, a.s.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
„Viem, že polovica nákladov na reklamu je zbytočná, ale neviem, ktorá polovica to je.“

Tieto slová vyriekol na začiatku 20. storočia známy americký podnikateľ John Wanamaker. Odvtedy došlo k veľkému boomu reklamy a ďalších nástrojov marketingového komunikačného mixu, čo zároveň viedlo k postupnému zdokonaľovaniu metód hodnotenia účinnosti a efektívnosti reklamných kampaní a v konečnom dôsledku aj ich plánovania a realizácie.

V súčasnosti je reklama fenoménom. Máme pocit, že je všade vôkol nás. V električkách, autobusoch, v televízii, rádiu, na billboardoch či dokonca aj v novinách a časopisoch. Obklopuje nás zo všetkých strán.
Hodnotenie (0x):