Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Organizácia práce manažéra

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Možno sa zdá, že organizovanie práce nieje žiadna veda, v praxi to je ale iné. V reálnom pracovnom aj osobnom živote je potrebné aby sme dokázali stihnúť veľké množstvo práce.

Ako toho dosiahnuť ?? Usporiadanie času by malo byť našou základnou prioritou. Nemôžeme ho zastaviť. Času je málo, dokážeme ho ale šetriť a efektívne využiť. Na prvý pohľad najdeme množsto návodov v každej knihe, ktorá se zaoberá organizáciou času. Majú nás motivovat ku prijatiu nejakých zmien. Skutočnosť je, že čas potrebujeme. Či už na prácu, alebo oddych a zábavu. Faktom taktiež ostáva, že na nedostatek času si sťažuje čím ďalej tým viac ľudí , i keď naproti tomu na nedostatok peňazí iba štvrtina. Väčšina z nás si skutočnú cenu času uvedomuje, ale aj tak je niekedy zarážajúce ako ním dokážeme mrhať.

Prostredie, v ktorom pracujeme sa vyznačuje veľkým tlakom a požiadavkami, ktoré nás nútia podávať väčšie úsilie pri obmedzenom čase. Aby sme ba mohli vyrovnať so všetkými problémami, musíme si našu prácu zorganizovať. Všetky pracovné faktory musíme ovládať efektívne, aby sme mohli vydať čo najlepšie výsledky, podľa ktorých budeme hodnotení . Jedným zo zdrojov ako si zorganizovať prácu je managment zaoberajúci sa časom - time management (plánovanie a organizovanie času ). Time managment nás oboznamuje s dôležitými bodmi, ktoré súvisia s plánovaním a organizovaním času a tým aj organizovaním práce.
Hodnotenie (0x):