Dosiahnutie zvýšenia produktivity a flexibility dizajnérskych činností na objednávky zákazníkov. Ide o spojenie dizajnu tvoreného pomocou počítačovej grafiky, v prvej fáze v 2D, následne bude tento vzor aplikovaný na 3D model a výsledný vyrenderovaný snímok bude odrážať obraz reality. Pomocou týchto nových racionalizačných opatrení sa zabezpečí väčšia spokojnosť u zákazníkov, nakoľko budú priebežne informovaní o návrhoch, v prípade že budú mať sami istú predstavu a hotovom produkte môžu vkladať do tejto časti procesu vlastné nápady. Vzor sa môže kedykoľvek modifikovať a na fázu maľovania sa môže pristúpiť až keď s ňou bude zákazník naplno spokojný. Na rozdiel od iných metód, kde výsledný zjav zmeneného produktu vidno až vo finálnej fáze, kde už nie je možný krok späť a zákazník s ním nemusí byť vždy úplne spokojný.