Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketingový plán firmy Volksbank Slovensko

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Hlavnou filozofiou banky je nezávislosť, vysoká kvalita poskytovaných služieb, obozretné podnikanie a zdravé a efektívne obchody. VOLKSBANK Slovensko ponúka klientom komplexnú paletu bankových produktov a služieb obohatenú o podielové fondy rakúskej spoločnosti Volksbank Invest , produkty životného poistenia a dôchodkového zabezpečenia spoločnosti VICTORIA-VOLKSBANKEN Poisťovňa, a. s., a stavebného sporenia prostredníctvom Wüstenrot stavebnej sporiteľni, a. s. Firma má celkom 47 pracovísk, z toho 17 v Bratislave. Z hľadiska budúceho vývoja považuje banka za svoj hlavný strategický cieľ posilniť svoje postavenie na slovenskom bankovom trhu.
1. novembra 2007 ĽUDOVÁ BANKA, a. s., zmenila obchodné meno na VOLKSBANK Slovensko, a. s. Po 16 rokoch pôsobenia na slovenskom trhu začína banka pôsobiť pod novým obchodným menom. S touto skutočnosťou súvisia aj ďalšie zmeny, najvýraznejšou z nich je uvedenia nového loga banky, vyjadrujúceho európsky rozmer a príslušnosť k silnej finančnej skupine VOLKSBANK AG so sídlom v Rakúsku, ktorá úspešne pôsobí v krajinách strednej a východnej Európy.
...
Hodnotenie (0x):