Tento marketingový plán bol spracovaný pre spoločnosť Ing. Tomáš Hodúr - COM - KLIMA podnikajúcu v oblasti výroby klimatizačných zariadení, vzduchotechnických potrubí a doplnkového sortimentu pre vzduchotechniku za účelom plánovania marketingových aktivít vo fáze rastu spoločnosti. Existujúci odberatelia svojim neustále rastúcim dopytom vytvárajú tlak na zvyšovanie produkcie spoločnosti. Navyše firma vníma viaceré potenciálne odbytové príležitosti na trhu. Tento marketingový plán definuje aktivity, ktoré majú pomôcť spoločnosti zvládnuť fázu rastu. Účelom podnikateľského plánu je spracovať základné predpoklady na ďalší rozvoj spoločnosti na budúci rok a do roku 2012 tak, aby bolo zrejmé, že spoločnosť po inovácii technického zariadenia a jeho inštalácii zlepší svoje postavenie na vnútornom, ale predovšetkým na zahraničnom trhu Európskej únie. ...