Spoločnosť DREVOMAX, s. r. o. je v súčasnosti nachádza v situácii, keď potrebuje získať dodatočný kapitál. Naskytla sa jej možnosť získať potrebné financie od nemeckého investora. Ten však podniku stanovil podmienku, aby zvýšila svoje celkové tržby o 10% tržbami z predaja inovovaného výrobku a to do konca roku 2008. Tak si chce overiť, či je schopná inovovať svoje výrobky a rýchlo reagovať na príležitosti, ktoré sa jej naskytnú. Vedenie spoločnosti sa preto rozhodlo, že urobí analýzu svojho výrobného programu a vyberie jeden výrobok, ktorý bude inovovať. Zvýšenie tržieb inovovaného výrobku chce spoločnosť podporiť hlavne návrhom novej marketingovej stratégie.
Spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu od júna 1995 v oblasti predaja nábytku a bytových doplnkov. V priebehu pol roka sa dokázala presadiť na tvrdom konkurenčnom trhu a po piatich rokoch si spoločnosť vybudovala na trhu silné postavenie. Základnou filozofiou spoločnosti DREVOMAX je snaha o uspokojenie potrieb každého klienta. Podnik pristupuje ku každému s maximálnou pozornosťou a snahou, či už ide o nákup jednej stoličky, alebo o kompletné zariadenie budovy. ...