Registrácia | Prihlásiť

Prezentácia: Marketingové stratégie - marketingové strategické plánovanie

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Proces tvorby marketingovej stratégie
Dobrá analýza - jasné ciele - dobrá stratégia
Charakteristické črty strategických procesov - rozhodnutí (čas, zdroje, rozhodovanie, význam, informácie, vplyv, neistota...) - vychádzajú z analýza SWOT i prognóz - MATADOR OMSK, GM Saturn...
Proces tvorby - aké kroky je vhodné (odporúčané) urobiť, aby sme na základe konkurenčných výhod vytvorili dobrú stratégiu (aby sa dala zrealizovať a vyhodnotiť = plán), eliminuje riziko.

Čo je marketingová stratégia?
Úvaha (predstava) o tom , ako dosiahnuť cielené budúce postavenie firmy na trhu (70-e r. ropná kríza - ponuka malolitrážnych automobilov):
- koho ? - aké trhy, akých zákazníkov (potreba - dopyt) - pozícia
- ako ? (M.mix - ponuka, rozsah M-operácií, intenzita pôsobenia, vzťah ku konkurencii, ...)
„Herný plán“ - súbor manévrov (spôsob), ktoré umožnia firme dosiahnuť a udržať projektované postavenie a ciele (Ako reagovať na prípadnú zmenu situácie? Čo robiť?)
...
Hodnotenie (0x):