Účelom marketingového plánu je na základe analýzy trhu vypracovať marketingové ciele, definovať a rozpracovať stratégie fungovania a rozvoja podniku, vypracovať plán činnosti podniku tak, aby sa tým zabezpečil dlhodobý rozvoj a prosperita podniku. Jeho cieľom je tiež rozšíriť kvalitu poskytovaných služieb, ich komplexnosť a pružne reagovať na požiadavky, potreby a záujmy zákazníkov. Marketingový plán je spracovaný v súlade s odporúčanou štruktúrou a modernou literatúrou.
Naša vízia spočíva v zabezpečení komplexnosti a konkurencieschopnosti podniku na trhu ekologických stavieb rozšírením predmetu poskytovaných výrobkov a služieb formou rekonštrukcie výrobnej haly a dokúpením technológie.
Základne ciele: 1. zvýšenie konkurencieschopnosti podniku na vnútornom trhu produktov a služieb ekologických stavieb - ČOV, vodovody a kanalizácie (rozšírenie a reštrukturalizácia podniku - výrobná, technologická, organizačná), 2. zabezpečenie primárneho postavenia podniku na vnútornom subdodávateľskom trhu ekologických stavieb prostredníctvom poskytovania komplexných služieb pokrytím každej etapy reťazca výroby a montáže komponentov ČOV, 3. zníženie ekologickej záťaže výrobného ako aj vonkajšieho prostredia (ekologicky nezávadné komponenty, energeticky úsporná technológia, stavba), 4. znižovanie regionálnych disparít (tvorba multiplikačného efektu, nové pracovné príležitosti). ...