Registrácia | Prihlásiť

Ekonomický plán: Marketingový plán - Intenzifikácia výrobných procesov - Dúha a.s. Prešov

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady Náhľady
Účelom marketingového plánu je na základe analýzy trhu vypracovať marketingové ciele, definovať a rozpracovať stratégie fungovania a rozvoja podniku, vypracovať plán činnosti podniku tak, aby sa tým zabezpečil dlhodobý rozvoj a prosperita podniku. Jeho cieľom je tiež rozšíriť kvalitu poskytovaných služieb, ich komplexnosť a pružne reagovať na požiadavky, potreby a záujmy zákazníkov. Marketingový plán je spracovaný v súlade s odporúčanou štruktúrou a modernou literatúrou.

Naša vízia spočíva v zabezpečení komplexnosti a konkurencieschopnosti podniku na trhu ekologických stavieb rozšírením predmetu poskytovaných výrobkov a služieb formou rekonštrukcie výrobnej haly a dokúpením technológie.

Základne ciele:
1. zvýšenie konkurencieschopnosti podniku na vnútornom trhu produktov a služieb ekologických stavieb - ČOV, vodovody a kanalizácie (rozšírenie a reštrukturalizácia podniku - výrobná, technologická, organizačná),
2. zabezpečenie primárneho postavenia podniku na vnútornom subdodávateľskom trhu ekologických stavieb prostredníctvom poskytovania komplexných služieb pokrytím každej etapy reťazca výroby a montáže komponentov ČOV,
3. zníženie ekologickej záťaže výrobného ako aj vonkajšieho prostredia (ekologicky nezávadné komponenty, energeticky úsporná technológia, stavba),
4. znižovanie regionálnych disparít (tvorba multiplikačného efektu, nové pracovné príležitosti).
...
Hodnotenie (1x):