Registrácia | Prihlásiť

Semestrálna práca: Marketing Nay elektrodomu

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Charakteristika firmy
Na začiatku 90-tych rokov bola spoločnosť NAY jednou z prvých spoločností, ktoré začali veľkoobchodne dodávať a distribuovať elektroniku od renomovaných svetových výrobcov (SONY, Panasonic, Grundig a mnohé iné). V roku 1992 začala spoločnosť prevádzkovať sieť menších maloobchodných predajní na Slovensku a na Morave. Po rozdelení Československa sa však všetky obchodné aktivity sústredili na územie Slovenskej republiky.
V roku 1998 začala spoločnosť NAY úspešne rozvíjať koncept veľkoplošných predajní a rozbehla pilotný program s obchodným názvom NAY ELEKTRODOM. V súčasnosti NAY prevádzkuje 19 moderných predajní v 17 mestách na Slovensku (v Bratislave až 3 predajne, Banskej Bystrici, Košiciach, Komárno, Levice, Nitre, Poprade, Prešove, Trnave, Trenčín, Žiline, Malackách, Nových Zámkoch, Prievidzi a Michalovciach, Zvolen, Martin).
NAY Elektrodomy ponúkajú široký sortiment kvalitných produktov známych značiek pod jednou strechou, a okrem toho poskytujú aj rozsiahle spektrum služieb pre zákazníkov. Patria sem: garancia najnižšej ceny, PC konektivita, PC klinika, vernostný NAY klub, zapožičanie tv a mobilného telefónu, predaj na splátky, predaj cez internet, možnosť okamžitej výmeny, nadštandardná záruka, ekologická likvidácia starých spotrebičov, internet zadarmo, odvoz a montáž tovaru.
Tým, že spoločnosť začala systematicky budovať obchodnú sieť predajní pod názvom NAY Elektrodom, rozšírila svoju pôsobnosť na celé územie Slovenska a výrazne posilnila svoje postavenie na trhu. V roku 2004 predstavoval podiel spoločnosti na trhu 18 % percent a do júla roku 2005 vzrástol až na 20,1%. V súčasnosti podiel na trhu spoločnosti predstavuje celkom 23%, čo potvrdzuje samotné líderstvo firmy.
...
Hodnotenie (0x):