Marketingový plán je v modernej firme jednou z najdôležitejších súčastí podnikania, ktorý predstavuje nástroj vymedzujúci plánovanie, realizáciu a kontrolu, ktoré sú nevyhnutné k úspešnému progresívnemu rastu. Vo firme String, s. r. o. prevláda názor, že aj samotný marketingový plán môže byť konkurenčnou výhodou ak sa skladá z nasledujúcich dimenzií: - je zostavený odborne - odráža minulosť, súčasnosť aj budúcnosť nielen podniku ale aj jeho okolia - vymedzuje reálne premenné a ich relatívne možný vývoj.
Tento marketingový plán je zameraný na obsiahnutie všetkých opatrení a aktivít v spojení s dôsledkami, ktoré firme String, s. r. o. zabezpečia, ako sa dostať k cieľom, ako zistiť a presvedčiť sa, že sa firma prepracúva k cieľu a že sa už dostala k cieľu. Vychádza z podnikateľskej stratégie firmy, ktorou chce dosiahnuť ciele vytýčené v podnikateľskom zámere.
Firma má záujem rozšíriť svoje podnikateľské aktivity v oblasti stolárstva v súčinnosti so zvládnutím obchodných činností v oblasti nákupu a predaja drevnej hmoty a drevárenských výrobkov. ...