Registrácia | Prihlásiť

Analýza: SWOT analýza - Cerealix s.r.o.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady
Spoločnosť Cerealix s.r.o. vznikla v roku 1996 v Martine. Začiatky firmy súviseli s výrobou arašidových chrumiek v domácich priestoroch a ich predajom na lokálnom trhu. Postupne sme sa vzdelávali v oblasti potravinárskej výroby a získané skúsenosti nás viedli k úvahe o výrobe rozsiahlejšieho sortimentu potravín vyrábaných modernou technológiou, s možnosťou rozvoja a expanzie na zahraničné trhy. V apríli 1998 sme uviedli do prevádzky moderné výrobné zariadenie s cieľom ponúknuť spotrebiteľovi výrobok vysokej kvality za prijateľnú cenu.

Naša misia
… v centre záujmu stojí to najdôležitejšie - zdravá výživa …
Toto krédo vyjadruje hlavnú filozofiu a je základom pre tvorbu podnikovej politiky našej spoločnosti.
Spoločnosť sa svojou podnikovou politikou sústredí na plnenie týchto čiastkových cieľov:
- zákazníkom kvalitu za dobrú cenu
- zamestnancom ohodnotenú prácu
- dodávateľom korektné vzťahy
- firme dobrý hospodársky výsledok
- pomoc pri rôznych regionálnych podujatiach
...
Hodnotenie (0x):