Základné poslanie podniku (uspokojovanie cudzích potrieb v oblasti saun, masáži) je nutné zlúčiť s cieľom podniku, ktorým je optimálny zisk. Podnikový maximálny zisk je ale zároveň obmedzený, a to kapacitou sauny 16 ľudí/hod. Z toho plynie, že by sa mal podnik zamerať predovšetkým na využitie svojích kapacít a tomu by mal podriadiť tiež svoju stratégiu. Tá by sa mala teda zamerať predovšetkým na zákaznika a snažiť sa maximálne uspokojiť jeho potreby. Najúčinnejšie v tomto smere by asi bolo, aby zákazník získal pocit, že podnik resp. sauna je takmer jeho vlastníctvo. Znamená to, snažiť sa utvoriť zo zákazníkov jednu veľkú rodinu, ktorá by tento podnik pravidelne navštevovala a tešila sa na každú ďalšiu návštevu.
Ciele firmy podľa významu: Pomocné - získanie si klientely, získanie kvalitných dodávateľov, dobré vzťahy s nimi, získanie výhodných pôžičiek od bánk Základné - zvyšovanie kvality poskytovaných služeb, znížovanie nákladov, presadenie sa na trhu Vrcholový - dosahovanie zisku
Sociálne ciele - zamerané na zamestnanca: - poskytovanie finančných prostriedkov na zaškolenie, 50% zľavy na poskytované služby, vernostné ...