Keďže aj v tejto oblasti ide trend a konkurencia stále dopredu, informácie o preferenciách a želaniach zákazníkov, či informácie o konkurencii a jej nových službách sú pre Centrum pohybu Hopi nevyhnutné. Centrum pohybu Hopi potrebuje byť informované predovšetkým o spokojnosti, resp. nespokojnosti zákazníkov, a preto sa už po niekoľkých mesiacoch od otvorenia rozhodlo získať informácie z marketingového výskumu. Ako prvé pre získanie relevantných informácií je potreba určiť informačné potreby - čo vlastne potrebujeme zistiť. V prípade Centra pohybu Hopi to môže byť napr. priemerný čas strávený zákazníkom v Centre pohybu Hopi, akú cenu je ochotný priemerný zákazník dať za vstup do Centra Hopi, či má sezónnosť vplyv na návštevnosť zariadenia a podobne. Ide o informácie, ktoré skutočne pomôžu k lepšiemu rozhodovaniu a ktoré majú výpovednú hodnotu pre riešenie daného problému. Je zbytočné zisťovať kvantum informácií, ktoré Centrum pohybu Hopi nepotrebuje a navyše pohlcujú čas ich zbieraním a vyhodnocovaním. Ako druhé je potreba určiť prostriedky získavania informácií. Tie predstavujú: Interné spravodajstvo, Marketingové spravodajstvo a Marketingový výskum. Interné spravodajstvo spravuje informácie získané od vnútorných zdrojov firmy - manažmentu, personálu o činnosti konkurencie, spokojnosti zákazníka atď. Sú to často krát všeobecné netriedené informácie, ktoré musia byť ešte spracované. Dôležité je, aby tieto informácie boli zbierané a vyhodnocované objektívne. Je to vlastne celá operatívna evidencia centra. ...