Registrácia | Prihlásiť

Seminárna práca: Marketingové plánovanie (teória) + Marketingová stratégia Slovnaft, a.s.

Skryť detaily | Obľúbený
Náhľady Náhľady Náhľady
Marketingové plánovanie a ostatné činnosti marketingového manažmentu navzájom súvisia. Marketéri plánujú svoje analytické, implementačné a kontrolné činnosti: analýza poskytuje vstupy pre plánovanie, implementáciu a kontrolu, kontrola zabezpečuje spätnú väzbu pre ďalšie plánovanie a implementáciu.

Firma najprv vypracuje rámcové strategické plány, ktoré sa potom pretransformujú do marketingových a iných plánov pre každú divíziu, produkt a značku.

Strategický plán definuje základné poslanie a ciele firmy. V každej podnikateľskej jednotke sa musia pripraviť funkčné plány, vrátane marketingových plánov. Ak do podnikateľskej jednotky patria viaceré produktové rady, značky a trh, tak sa musí plán zostaviť pre každý z nich.

Funkcie marketingového manažmentu:
A. Analýza
B. Plánovanie
C. Implementácia
D. Kontrola
...
Hodnotenie (0x):