Analýza: Čo vieme o našich zákazníkoch - Marketing management (Radisson SAS Carlton Hotel)
Skryť detaily |
Obľúbený
Koncepcia celkovej hodnoty produktu hotela Radisson SAS Carlton:
Základný produkt: ubytovanie, nocľah, sociálne zariadenia,
Očakávaný produkt: značka, úroveň komfortu, vybavenie izieb (televízor, rádio, telefón, sejf, sušič na vlasy, žehlička a samostatne kontrolovaná klimatizácia, internet)
Rozšírený produkt: nefajčiarske izby, izby pre invalidov, reštaurácia, bar, konferenčné miestnosti, plesová sála, detektorom dymu, hasiacim systémom
Potenciálny produkt: kancelárske priestory, 24 hodinová hotelová služba, 3-hodinové expresné pranie bielizne a limuzína, organizovanie kongresových a spoločenských podujatí - kongresy, školenia, semináre, firemné prezentácie, tlačové konferencie, stretnutia vládnych činiteľov
...